
ZAKUPY ONLINE
JAK KUPOWAĆ ONLINE?
Korzystanie ze sklepu Soxy jest proste i intuicyjne. Wystarczy wybrać produkt wraz z rozmiarem i dodać do koszyka. Następnie należy, wybrać formę wysyłki, wprowadzić dane (zarejestruj się, zaloguj bądź korzystaj ze sklepu bez logowania), opłacić wybrane produkty (za pomocą przelewów online) i czekać na przesyłkę. Skarpety wysyłamy w ciągu 48 godzin od daty złożenia zamówienia.
JAK MOGĘ SKORZYSTAĆ Z RABATU?
Rabaty są naliczane automatycznie bądź poprzez wprowadzenie kodu rabatowego podczas składania zamówienia.
ZANIM UDAŁO MI SIĘ PRZEJŚĆ DO ETAPU FINALIZACJI, PRODUKT Z KOSZYKA ZOSTAŁ WYPRZEDANY. JAK TO MOŻLIWE?
Jeśli pojawią się problemy z dostępnością towaru, skontaktuj się z nami pisząc na adres kontakt@soxy.pl. Sprawdzimy Twoje zamówienie i udostępnimy Ci wybrany produkt.
PŁATNOŚCI
JAKIE KARTY SĄ AKCEPTOWANE? Płatności online dla Soxy.pl obsługują firmy Blue Media SA oraz PayU SA.
KIEDY ZAPŁATA JEST POBIERANA Z MOJEGO KONTA? Oplata za towar jest pobierana automatycznie, po wprowadzeniu danych karty bądź po zalogowaniu się do bankowości online.
JAK WYGLĄDA PROCEDURA ZWROTU? Procedura zwrotu towaru została opisana w zakładce Pomoc-->Zwrot /Wymiana
WYSYŁKA I DOSTAWA
ILE TRWA DOSTAWA?
Dostawy są obsługiwane przez Paczkomaty InPost oraz przez Kuriera DPD. Towar wysyłamy w ciągu 48 godzin od daty złożenia zamówienia.
JAK MOGĘ ŚLEDZIĆ PACZKĘ? Link do przesyłki otrzymasz w specjalnym mailu, wygenerowanym po złożeniu zamówienia.
JAKIE SĄ KOSZTY WYSYŁKI ZAMÓWIEŃ SKŁADANYCH W SKLEPIE INTERNETOWYM? Możesz wybrać spośród dwóch form przesyłki: Paczkomaty InPost - 10 zł oraz Kurier InPost - 12 zł.